Comitor Club wordt Comitor Connect

Comitor-Connect

Na twee jaar herlanceert Comitor zijn klantenadviesraad. Die krijgt een nieuwe naam en een nieuwe invulling.

“Sinds 2007 nodigden we via onze Comitor Club geregeld klanten uit. Enerzijds om informatie over ons bedrijf en onze toekomstvisie te delen, anderzijds om de noden en verzuchtingen van onze klanten te detecteren. Na onze overname van de klantenportefeuille van IT Logics in Ekeren, lag de Comitor Club even stil. We vonden het belangrijk om eerst de nodige aandacht te besteden aan die integratie, maar nu is het tijd om de draad weer op te pakken. Op 11 december lanceren we de eerste Comitor Connect. Een nieuwe naam voor een meeting met een nieuwe invulling,” vertelt Jan Huybrechts.

“We vonden de naam ‘Club’ wat te exclusief. Het klonk als ‘we hebben een clubje en je mag erbij’. We wilden veel meer de nadruk leggen op het ‘connecteren’ met onze klant.”

Tijdens de Comitor Connect worden klanten uitgenodigd om gedurende een drietal uurtjes samen van gedachten te wisselen. “Die uitwisseling bestaat uit drie luiken. Ten eerste bespreken we bijvoorbeeld onze toekomstvisie of nieuwe technologieën. Welke komen op, welke zullen op termijn verdwijnen. Op welke zetten we met Comitor in en waarom.”

In het tweede deel worden technische projecten besproken: met welke issue zat een klant, hoe ging Comitor hiermee aan de slag.

“In het derde luik geven wij het woord aan onze klant, ook aan de meest kritische. Hier kan alles besproken worden, vragen, suggesties maar ook problemen waarop wij desgevallend niet gepast op gereageerd zouden hebben. Wij zijn niet te beroerd om met onze billen bloot te gaan, maar tot nu toe heeft nog niemand de behoefte gehad om de vuile was buiten te hangen”, lacht Jan Huybrechts. “De sessies zijn erg duidend, niet alleen voor onze klant, maar vooral voor ons.”