Kantoren Think Tomorrow worden te klein

Neuhaus-Chocolate-Variety-from-Bloomberg-Businessweek

De interactieve marketingcampagne van Think Tomorrow voor Neuhaus heeft het chocoladebedrijf geen windeieren gelegd. Tijdens de 11 dagen dat de campagne liep op Facebook werden liefst 16.000 hits geregistreerd. Tot zelfs uit de Verenigde Staten, Japan en Hongkong toe.

Neuhaus vierde onlangs zijn 100ste verjaardag en dat zouden de klanten geweten hebben. De chocolatier nam daartoe het jonge Think Tomorrow uit Olen onder de arm en liet Emma Liekens en Kevin Heylen een heel eigen concept uitwerken. "Wij tekenden een spelletje uit op Facebook waarmee elke dag tien dozen pralines konden gewonnen worden. Het succes was groot. Het ging er bij ons evenwel vooral om de interactiviteit tussen het bedrijf en de spelers te versterken.  De spelers gaven het aan elkaar door. In die mate dat het spelletje uitdeinde over nagenoeg de hele wereld."

Think Tomorrow gaat ervan uit dat je doelgerichte reclame vandaag niet enkel meer maakt met folders of advertenties in weekbladen. De doorbraak van de sociale media heeft heel veel andere mogelijkheden open gelegd. De sociale media hebben overigens als voordeel dat je hits perfect kunt meten. Die zoekmachine marketing is dus heel efficiënt. Waardoor de bedrijven hun respons heel erg nauwkeurig kunnen meten.

"We hebben flink wat reactie gekregen op onze initiatieven rond Neuhaus", zegt Kevin Heylen nog. "In die mate dat we verscheidene nieuwe klanten hebben binnengehaald. Zo oa. Mauquoy uit Grobbendonk waarvoor wij eveneens een marketingstrategie mogen uittekenen." Think Tomorrow werkte eerder ook al voor DCM, dmLights, C&A, G-Star Concept Stores, Adidas en De Koninck.

Twee jaar na hun officiële opstart konden Kevin Heylen en Emma Liekens al hun eerste personeelslid in dienst nemen. Ondertussen zijn ze ook nog op zoek naar een goede webdeveloper. "We groeien snel door. Dat voelen. Onze locatie hier in Olen wordt nu al te klein. We hebben daarom ook al verhuisplannen."