Katlijn

Katlijn Voordeckers leert je via boek mond-tot-mondreclame sturen

Katlijn Voordeckers uit Beverlo, zaakvoerder van OpmerKelijk en gespecialiseerd in branding en communicatie, heeft een boek klaar waarmee ze eigenaar-ondernemers inspireert om hun mond-tot-mondreclame te vermenigvuldigen. ‘VerMERKvuldig!’ heet het en verschijnt op 22 februari.

In het boek vertaalt de auteur wetenschappelijke inzichten naar de wereld van de eigenaar-ondernemer die snel resultaat wil zien van zijn inspanning. Een heel aantal vragen worden beantwoord: hoe overtuig je potentiële klanten om net voor jouw diensten of product te kiezen? Hoe onderscheid je je van de rest?

Kansen onbenut
“Mond-tot-mondreclame speelt een grote rol in het succes – of het uitblijven ervan – van je onderneming”, zegt Katlijn Voordeckers. “Binnen OpmerKelijk, maar ook toen ik nog als kmo-adviseur in de banksector werkte, viel het me op dat heel wat ondernemers kansen om hun zorgvuldig opgebouwde mond-tot-mondreclame te optimaliseren, in stand te houden of uit te breiden, onbenut lieten. Voor mij gaf dat in combinatie met wetenschappelijke inzichten en jarenlange studie, voldoende inspiratie voor een boek.”

In VerMERKvuldig! leert ze ondernemers om hun merk in 3 eenvoudige stappen – identificeren, communiceren en integreren – te versterken en meer mensen over hun zaak aan het praten te krijgen.

Het boek verschijnt bij Lannoo Campus.