Marketingbureau Think Tomorrow wil vereniging gratis helpen

HERENTALS - Met Midsummer Madness werkt het Herentalse marketingbureau Think Tomorrow  voor een uitverkoren vzw een dag lang volledig gratis een promotiecampagne uit. Het team deed dat voor het eerst in 2016.

Voor de zevende keer kiest Think Tomorrow een vzw om de jaarlijkse zonnewende van 21 juni op een ongewone manier te vieren. “In plaats van geld in te zamelen, besloten we in 2016 om liever onze expertise in dienst te stellen van die organisatie of vereniging”, zegt zaakvoerder Kevin Heylen van Think Tomorrow.

Geen middelen

“Het achterliggende idee is dat vzw’s vaak niet de middelen en expertise in huis hebben om hun boodschap de wereld in te sturen. Wij vinden dat ook zij een eerlijke digitale kans verdienen, dus bieden we hen voor één dag onze expertise gratis aan."

Zichtbaarheid

Dat betekent: het hele team zet zich een dag gratis in om de digitale communicatie, uitstraling en zichtbaarheid van die vzw op punt te zetten en uit te bouwen. “Daarna kan de vzw zelf met ons campagneconcept aan de slag gaan of onze hulp inschakelen. Dat doen we dan tegen een extra voordelige prijs.”

Kandidaat?

Vzw’s die zich kandidaat willen stellen, kunnen dat nog tot uiterlijk 3 juni doen via www.midsummermadness.be. Op 6 juni kiest Think Tomorrow de uitverkorene.