Marketingkeuzes die écht klanten opleveren

pocket unizo marketing

Als ondernemer wil u een marketingstrategie uittekenen die écht werkt. U wil reclame maken die maximaal rendeert. Maar hoe pakt u dat in de praktijk best aan? Dan is de jongste uitgave van de vernieuwde reeks 'Adviespockets' van Unizo misschien een inspiratiebron.

De adviespocket "Marketingkeuzes die écht klanten opleveren"  behandelt praktische en haalbare marketingkeuzes voor het kleinbedrijf geschreven door publicisten Colette Demil en Staf Bellens. In 18 korte hoofdstukken beantwoorden zij 57 vragen over te bereiken doelstellingen, imago, marketingplan, logo en huisstijl, buitenreclame, inrichting, adverteren, media-aandacht, sponsoring, digitale mailing, opendeurdagen, beurzen en events, samenwerking, website, sociale media, relatiegeschenken, malafide reclameronselaars.

De pocket telt 112 pagina’s en is kosteloos voor UNIZO-leden.  In dezelfde pocketreeks verschenen al eerder onder meer “Het ABC van de Bedrijfswagen”, “Wanbetalers efficiënt aanpakken”. Deze vernieuwde reeks “Adviespockets” voor zelfstandigen, KMO’s en vrije beroepen bestaat zowel in een handig gedrukt pocketformaat als digitaal. Info op www.unizo.be/adviesgidsen.

Verwant en interessant: