Nieuws Kempen Marketingkeuzes die écht klanten opleveren

Marketingkeuzes die écht klanten opleveren

Marketingkeuzes die écht klanten opleveren

pocket unizo marketingAls ondernemer wil u een marketingstrategie uittekenen die écht werkt. U wil reclame maken die maximaal rendeert. Maar hoe pakt u dat in de praktijk best aan? Dan is de jongste uitgave van de vernieuwde reeks ‘Adviespockets’ van Unizo misschien een inspiratiebron.

De adviespocket “Marketingkeuzes die écht klanten opleveren”  behandelt praktische en haalbare marketingkeuzes voor het kleinbedrijf geschreven door publicisten Colette Demil en Staf Bellens. In 18 korte hoofdstukken beantwoorden zij 57 vragen over te bereiken doelstellingen, imago, marketingplan, logo en huisstijl, buitenreclame, inrichting, adverteren, media-aandacht, sponsoring, digitale mailing, opendeurdagen, beurzen en events, samenwerking, website, sociale media, relatiegeschenken, malafide reclameronselaars.

De pocket telt 112 pagina’s en is kosteloos voor UNIZO-leden.  In dezelfde pocketreeks verschenen al eerder onder meer “Het ABC van de Bedrijfswagen”, “Wanbetalers efficiënt aanpakken”. Deze vernieuwde reeks “Adviespockets” voor zelfstandigen, KMO’s en vrije beroepen bestaat zowel in een handig gedrukt pocketformaat als digitaal. Info op www.unizo.be/adviesgidsen.

Verwant en interessant:

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.

Turnhout
Turnhout

Zesde overname voor SwimmingMonkey

SwimmingMonkey uit Turnhout heeft een 6e overname van een Amerikaanse affiliate en display advertising website gerealiseerd. Het gaat om www.kempoo.com,… Lees meer