MOL – Het Molse gemeentebestuur start een nieuwe campagne om de handelaars in de gemeente in de kijker te zetten. ‘Thuis winkelen in #MooiMol’ heet de voorjaarscampagne. Als opvolger van ‘Helden van hét Shoppingcentrum’ focust deze campagne op de klanten die zich thuis voelen in de Molse handelszaken.
‘Thuis winkelen in #MooiMol’ focust op het thuisgevoel dat klanten in een handelszaak kunnen ervaren. Om te weten wat een handelszaak zo speciaal maakt, gaan de organisatoren te rade bij de klanten.
Opvolger
In 2018 stemden meer dan 10.000 klanten op hun favoriete handelaar/’held’ uit het handelscentrum. Een professionele fotoshoot en een interview met elke handelaar zorgde voor een grootse campagne met het prachtige magazine ‘Helden van hét Shoppingcentrum’ dat nu nog altijd overal in de gemeente te vinden is. Met ‘Thuis winkelen in #MooiMol’ wil het gemeentebestuur zorgen voor een waardige opvolger. Deze keer beperkt de campagne zich niet tot de handelaars uit het centrum, maar kunnen ook handelszaken uit de Molse gehuchten deelnemen.
Deelnemen
Handelaars die willen deelnemen, moeten zich inschrijven voor 8 februari. Ze krijgen een fotoreportage en een interview met een klant. Dat verschijnt in het magazine ‘Thuis winkelen in #MooiMol’. De winkels krijgen ook promomateriaal ter beschikking, zoals affiches en een kartonnen figuur.
Deelnemen kost wel 250 euro, als bijdrage aan de fotoreportage en het interview. Je moet als handelaar ook deelnemen aan ’t Mols Kadoke.
Wedstrijd
Klanten stemmen via een simpel online formulier op de handelszaak waar ze zich het meest thuis voelen en leggen ook uit waarom. Op die manier maken zij kans om door een onschuldige hand bekroond te worden als winnaar en een Mols Kadoke van 1.000 euro te winnen! Als handelaar krijg je een Excelbestand waarin je alle complimentjes van jouw stemmers kan lezen.
Meer info is te halen bij de communicatiedienst van de gemeente Mol, inschrijven kan tot 8 februari via www.gemeentemol.be/thuiswinkelen