Hoeveel investeren Vlaamse bedrijven in Industrie 4.0? Waar ligt daarbij voor hen de prioriteit? En hoe verwachten ze daar – zelfs op korte termijn – winst uit te halen?
Flanders Make onderzocht samen met PwC in 2017 hoe klaar Vlaamse bedrijven op dat moment waren voor de vierde industriële revolutie. Vandaag lanceert Flanders Make een opvolgstudie die op zoek gaat naar de opportuniteiten van en de voorwaarden voor een succesvolle digitale transformatie. Met die resultaten kan het onderzoekscentrum haar activiteiten nog beter richten op de noden van onze Vlaamse bedrijven.
De enquête invullen neemt maximaal 5 minuten in beslag. Door deel te nemen maak je bovendien kans om één van drie cadeaucheques van Coolblue ter waarde van 100 euro te winnen.
Flanders Make voert technologisch onderzoek samen met en voor Vlaamse bedrijven. Ze ontwikkelen technologieën en toepassingen die bedrijven helpen competitiever te worden dankzij product- en productie-innovatie. Door bedrijven samen te brengen in ecosystemen, kunnen ze beter en sneller innoveren. Flanders Make bestaat uit drie co-creatie centra in labo’s bij de vijf Vlaamse universiteiten. www.flandersmake.be