Nieuwe Würth-website telt 130.000 artikelen

würth belux

Würth Belux nv, met hoofdkantoor in Turnhout, heeft zijn website vernieuwd. Een nieuwe site drong zich op door de continue uitbreiding en verbetering van de digitale services. Het nieuwe platform kreeg een modernere vormgeving, een verbeterde navigatie en een vernieuwde online shop. De B2B online shop telt maar liefst 130.000 artikelen.

“Een open en directe communicatie is het middel bij uitstek om onze missie, visie en waarden uit te dragen en te realiseren op het terrein”, aldus Lynn Ponette, marketing manager bij Würth Belux nv. “Onze nieuwe website staat symbool voor vernieuwing en efficiëntie. Hij zet al onze troeven in de verf en wil zowel een informatie- als bestelportaal zijn. Vandaar dat de online shop en de website in elkaar verweven werden. Zo moet de gebruiker niet van de ene omgeving naar de andere switchen.”

Würth Belux telt zo’n 380 medewerkers. Het bedrijf behaalde in 2014 een omzet van 54 miljoen euro. De Würth Groep realiseerde vorig jaar een recordomzet van 10 miljard euro.