Ondernemersplatform Made In breidt uit

made in logo alg

Mediahuis breidt zijn ondernemersplatform Made in verder uit. Vanaf 1 september, kan u het Oost-Vlaamse en Mechelse bedrijfsnieuws terugvinden op www.madeinoostvlaanderen.be en www.madeinmechelen.be.

“We zijn reeds actief in Limburg, Kempen en Antwerpen en trekken dit succes graag door naar de regio’s Mechelen en Oost-Vlaanderen. Een Vlaamse dekking is onze ambitie. We plannen ook een uitbreiding in Leuven en West-Vlaanderen”, zegt business manager Patrick De Wachter.

“Het nieuws dat wordt gebracht, is bewust opgedeeld per regio. Zo blijven ondernemers perfect op de hoogte van de activiteiten van collega ondernemers, leveranciers, klanten en prospecten. Door het toevoegen van deze nieuwe regio’s wordt ook de structuur van het platform wat uitgebreid. Made in is een volledig digitaal product. Dagelijks brengen we bedrijfsnieuws uit de regionale KMO-wereld via een nieuwsbrief en via de website. Daarnaast zijn we ook actief op sociale media. Onze doelgroep: de decision makers uit de regio, bedrijfsleiders en kaderleden. Elke regio heeft zijn eigen dedicated journalist uit de streek die dagelijks tussen de community van bedrijfsleiders vertoeft.”

Made in Metropool wordt Made in Antwerpen
Made in Metropool wordt op 16 september trouwens omgedoopt tot Made in Antwerpen. „De nieuwe naam verwijst nog meer naar de brede regio in Antwerpen waar we actief zijn. We beperken ons niet alleen tot het nieuws uit de stad Antwerpen en schrijven graag ook over Groot-Antwerpen en de havenstreek.”

Bezoek onze websites en schrijf in op de nieuwsbrieven:

Heeft u zelf interessant nieuws te melden over uw bedrijf, laat dit dan zeker weten aan onze redactie: