SWIMK-omslag

‘Straks welkom in mijn kot’ richt zich al naar de tijd na de coronacrisis

GEEL - “Straks welkom in mijn kot. Na corona.” Onder deze noemer lanceerde het Geelse communicatiebureau aroma met de steun van Combell en Digital IT / Web Elements een online initiatief om bedrijven, zelfstandigen en organisaties te ondersteunen.

“Er steken heel wat initiatieven de kop op om bijvoorbeeld winkels in kaart te brengen die ondanks de overheidsmaatregelen nog open zijn. En dat is super.

Wij willen echter met dit online platform de klemtoon leggen op voornamelijk het menselijke aspect”, stelt  aroma-zaakvoerster Marieke Deckers. “In gesprekken met onze klanten blijkt dat er toch onzekerheid heerst. Wanneer kunnen we opnieuw open? Komen onze klanten terug? En aan de andere kant zijn er heel veel mensen die het persoonlijk contact met hun handelaar missen. Wij willen al focussen op een tijd na corona, want die komt er zeker.”

Op de website www.strakswelkominmijnkot.be kunnen bedrijven, zelfstandigen, organisaties zich gratis aanmelden. Eens ze aangemeld zijn, kunnen klanten, vrienden, familie een bemoedigend woordje achterlaten zodat bedrijfsleiders/zaakvoerders weten dat ze nog niet vergeten zijn.

Aan organisaties wordt gevraagd om zich ook al eens voor te stellen hoe het zal zijn wanneer de deuren weer opengaan. En die info kunnen ze met hun klanten delen. Zo houden we een positieve focus.

JARIG

Initiatiefnemer aroma communicatie uit Geel viert deze week haar 7de verjaardag.

“We zijn in 2007 begonnen als Go4it media group en veranderden op 1 april 2013 van naam en richting. We hadden ons onze verjaardag anders voorgesteld, maar zijn blij dat we nu toch ons steentje kunnen bijdragen”, vertelt Roel Biesemans. “Als communicatiebureau weten we als geen ander dat je communiceert van mens tot mens.”