Team Think Tomorrow Foto: Inneke Gebruers

Think Tomorrow lanceert ‘Golden Ticket’-actie

Het Herentalse digital agency Think Tomorrow heeft voor de  pastaproducent Soubry een campagne van 'Golden Tickets' gelanceerd. Het bedrijf is vaste partner van het West-Vlaamse familiebedrijf, dat dit jaar zijn honderdste verjaardag viert. De campagne wil dit in de verf zetten, door de grootschalige winactie voor alle Belgen.

Think Tomorrow lanceerde de campagne voor Soubry, en daar is zaakvoerder Kevin Heylen trots op. “Dat Soubry het vertrouwen in ons blijft behouden, is een beloning voor het harde werk van ons team. Al enkele jaren begeleiden we Soubry in hun digitale communicatie. De lancering van de grote 'Golden Ticket'-actie voelt zeer goed aan.”

Het Kempens team van creatieve marketeers bouwde de volledige campagnesite en kreeg daarin alle vrijheid. Een dankbare beslissing, vindt Marlo Verboven, project manager bij Think Tomorrow. “We voelen de Soubry-fans heel goed aan en kennen de online spreektaal van de pastagigant als geen ander. De website moest vooral geluk, familiariteit en enthousiasme opwekken en uiteraard volledig ondergedompeld zijn in de herkenbare Soubry-huisstijl. Dat heeft ons team perfect weten teverwezenlijken.”

Met de lancering van de Soubry Golden Ticket campagne is Think Tomorrow niet aan zijn proefstuk toe. Voor het derde jaar op rij zet het communicatiebureau zijn schouders onder die andere Soubry-campagne die zich voornamelijk richt op ambitieuze jeugdverenigingen: Soubry Op Kamp.