Nieuws Kempen Tony Van Orshaegen is nieuwe voorzitter Handelshart Herentals

Tony Van Orshaegen is nieuwe voorzitter Handelshart Herentals

Tony Van Orshaegen is nieuwe voorzitter Handelshart Herentals

HERENTALS – Tony Van Orshaegen is de nieuwe voorzitter van Handelshart Herentals vzw. De succesvolle zaakvoerder van de kwaliteitsvolle modezaken Carré en Goldie in de Bovenrij en O’det in de Zandstraat, zal het nieuwe beleids- en overlegorgaan in Herentals aansturen waarin alle handelaars en horeca-uitbaters zijn vertegenwoordigd.

“Ik wacht al meer dan 20 jaar tot het stadsbestuur eindelijk voluit de kaart trekt van een bruisend middenstandsbeleid. Nu het eindelijk menens is, wilde ik de start niet missen maar er voluit mijn schouders onder zetten”, aldus Tony Van Orshaegen.

Voor de bestuursploeg waren er naast Van Orshaegen nog vele kandidaten: Florence Luyten (Houthandel Luyten), Daan Vangramberen (Daan Optiek), Gert Lathouwers (Wizz Communicatiepartner), Neal Leysen (MZE), Valerie Oltenfreiter (Vinterra), Frank Rastelli (De Zalm/ Karmel), Chris Swinnen (Belleville Leather), Linda Vanoost (Roularta), Lawrence Vechter (Van Eccelpoel), Joris Wils (De Repertoire) en Peter Willems (Aveve).

Schepen van Lokale Economie Yoleen Van Camp: “Er waren veel meer gemotiveerde kandidaten dan de 7 die voorzien zijn in de statuten. Door te werken met het systeem van effectieve leden en plaatsvervangers kunnen alle geïnteresseerde 12 kandidaten-bestuursleden ook mee in de cockpit plaatsnemen.”

Drie werkgroepen

Binnen de vzw Handelshart Herentals worden 3 werkgroepen opgestart: HéCafé (horeca), Beleving (evenementen, investeringen, projecten, …) en Communicatie en Marketing. Geïnteresseerde handelaars kunnen nog steeds mee op de kar van de werkgroepen springen. Ze kunnen zich inschrijven via handelshart@herentals.be.

Onder leiding van Tony Van Orshaegen zal de vzw zich de volgende maanden buigen over het jaarprogramma 2020, een goede overdracht van de Helemaal Herentals Cheques, de opstart van de Handelshart Cadeaucheques, het omzetten van het DNA in een concrete visuele aanpak, een bruisende evenementenkalender en de opvolging van een aantal strategische dossiers, zoals Straat in het Vizier en Zes van de Kempen.

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.