Influencers_Two4One

Two4One schakelt Vlaamse influencers in

Two4One, de actiewebsite met thuisbasis Grobbendonk, schakelt influencers op social media in om zich beter bekend te maken bij een jonger publiek. De dames zullen het aanbod testen en daarover verslag uitbrengen bij hun vaak tienduizenden volgers. Bij wijze van start bracht Two4One een heel aantal influencers samen op het terras van restaurant ’t Gerecht in Olen.

Two4One biedt interessante kortingen in horecazaken en wellnesscentra. Met de formule van 2 voor de prijs van 1 werd de voorbije 12 jaar een trouw publiek opgebouwd. “Maar dat situeert zich bijna volledig in de leeftijdscategorie 45+”, zegt Ineke van den Berg van Two4One. “We willen die mensen blijven bedienen maar zochten aansluiting bij de jongere generatie. Die moet je digitaal bereiken. We spraken streekgenote Céline Van Ouytsel aan die al actief was in die wereld.”

Meer dan 600.000 volgers
“We zagen al snel dat een zaak die het bezoek kreeg van zo’n influencer, plots meer aandacht krijgt”, gaat collega Christel Hendriks verder. “Nu hebben we in heel Vlaanderen bijna 20 jonge vrouwen die ons aanbod testen. Een aantal heeft een heel groot netwerk, eentje zelf meer dan 600.000 volgers.”

Op de influencers-ontmoeting in Olen wisselden de dames tips uit over fotografie, taalgebruik, het beste moment om te posten. “Door hen eens samen te brengen leren zij van mekaar en kunnen we onze aanpak nog beter afstemmen”, aldus nog Christel Hendriks. “Wat telt is dat zij zo sterk vertrouwd zijn met social media dat zij ons enorm kunnen helpen onze doelgroep beter te bereiken. Dit brengt vaak veel meer reactie teweeg dan een klassieke advertentie of post op de eigen website of Facebook-pagina.”