WinFakt heeft al meer dan 15.000 klanten

Het softwarebedrijf WinFakt uit Mol kreeg van Management Information een Qfor-kwaliteitslabel toegekend. Het bureau voerde een audit uit over de klantentevredenheid bij WinFakt. "Het ging heel concreet om de opleiding die wij geven bij ons softwarepakket en de service bij de installatie ervan", zegt office manager Kim Vos.

Patrick Mast van WinFakt werkte zo'n 20 jaar geleden een softwarepakket uit waarmee zelfstandigen, eenmanszaken en KMO's hun administratie beter kunnen beheren. Het gaat erom dat ondernemers tijd moeten hebben om te ondernemen, was de stelling van Mast. Administratie zoals facturatie, boekhouding, stockbeheer, online koppelingen e.d. kan niet hun eerste prioriteit zijn.

"Ons bedrijf is in al die jaren flink doorgegroeid", zegt Kim Vos. "Wij tellen nu effectief meer dan 15.000 klanten die op de een of de andere manier ons basissoftwarepakket aangekocht hebben, al dan niet aangevuld met verschillende modules. Wij gaan zo ver dat we ons aanbod sterk kunnen personaliseren naar de administratie van de individuele onderneming toe."

Naarmate je als onderneming groeit is het uiteraard ook belangrijk om de relaties naar je individuele klanten open te houden. Het onderzoeksbureau Management Information heeft in een audit kunnen vaststellen dat de tevredenheid van de klanten van WinFakt alvast groot is. "Wij kwamen boven de 80% uit waardoor we het Qfor-kwaliteitslabel toegekend kregen", zegt Kim Vos.

WinFakt tekent vandaag voor een omzet van nagenoeg 1,2 miljoen euro. Het bedrijf stelt 20 mensen tewerk.