Het communicatiebureau WIZZ Communicatiemakers uit Herentals kiest na twaalf jaar voor een nieuwe missie. Het bedrijf dat in 2001 het levenslicht zag, trekt naar eigen zeggen ten strijde naar de tienkamp. Met de nieuwe missie is WIZZ klaar voor de toekomst. “Je kan WIZZ vergelijken met een allround tienkamper”, zeggen de gedreven zaakvoerders Gert Lathouwers en Bart Gybels. “Net als een atleet bij de tienkamp heeft een bedrijf of organisatie er weinig aan om uit te blinken in slechts één communicatienummer. Bij elk element uit de communicatiemix zorgen de specialisten in ons team voor meetbare, scorende resultaten. Want cijfers tellen. Het is onze ambitie om onze klanten als complete atleet als eerste over de meet te brengen.”
De nieuwe rechttoe rechtaan website van WIZZ zet de missie kracht bij. “De stijl, zowel visueel als inhoudelijk, is kordaat en to the point. De site geeft een helder overzicht van onze diensten en presenteert een up-to-date en uitgebreid portfolio.” WIZZ trakteert ook op een gratis training in de WIZZ Tienkamp in het najaar. “Samen met jou analyseert WIZZ hoe het rendement van jouw bedrijf of organisatie kan verhoogd worden met doelgerichte communicatie die past in een totaalplaatje.” Iedereen kan kans maken op de Tienkamp door zich in te schrijven via www.wizz.be/tienkamp.
Naast de twee zaakvoerder, Gert Lathouwers en Bart Gybels, kan het bedrijf uit Herentals rekenen op de krachten van negen medewerkers. In het verleden werden reeds enkele belangrijke klanten verder geholpen door WIZZ: Magic Dice, Hilaire Van der Haeghe (de officiële invoerder van Yale heftrucks en magazijntoestellen in België), A.S. Technology (specialist in expo- en eventtechniek), DNCS (specialist in netwerktechnologie en gestructureerde bekabeling van bedrijven), Perfectum Investment (Zwitsers beleggingsfonds). Bij de klanten zijn met Garage Hermans, glasbedrijf Mols Dom en Theaterspektakel, ook enkelen uit Herentals.