WIZZ Communicatiemakers uit Herentals heeft twee belangrijke certificaten binnengehaald. Voortaan mag het bedrijf zich Google Partner noemen na het behalen van het Google AdWords-certificaat. WooRank, dat technische analyses van websites uitvoert, erkende WIZZ als marketingpartner.
De Google AdWords-certificering is een professionele accreditatie van Google aan ondernemingen die aantonen dat ze bedreven zijn in de algemene en gevorderde functies van AdWords. “Voorwaarde om het certificaat te behalen is dat je al over een portefeuille van klanten beschikt voor wie je een bepaalde omzet realiseert in Google AdWords”, zegt Gert Lathouwers, samen met Bart Gybels zaakvoerder van WIZZ Communicatiemakers. “Daarnaast moet je een soort van examen afleggen waaruit blijkt dat je de materie beheerst.”
Voor het communicatiebedrijf betekent de erkenning een officiële bevestiging. “Nu zijn wij het niet langer die tegen onze klanten zeggen dat wij Google AdWords goed beheersen, maar is het Google zelf. En dat geeft toch vertrouwen naar hen.”
Websites screenen
WIZZ Communcatiemakers heeft nog meer goed nieuws. Voortaan is het één van de vier erkende Belgische partners van WooRank. “We gebruiken de tool al langer om websites van klanten te screenen”, legt Lathouwers uit. “WooRank levert een technisch rapport en geeft aan waar de site voor verbetering vatbaar is, bijvoorbeeld om hoger te scoren in Google. Door het certificaat zegt WooRank nu dat wij de kennis in huis hebben om hun voorstellen in de praktijk te brengen.”
WIZZ Communicatiemakers profileert zich als fullservice communicatiebureau voor de totale communicatie van bedrijven en organisaties, zowel on- als offline.