KRC-Beobank-24 – Cut

Bank prijkt 3 jaar langer boven de bank

De borst van Brian Heynen zal nog 3 jaar de beeltenis van Beobank bevatten. De hoofdsponsor heeft immers het contract met KRC Genk nog maar eens verlengd. Beobank is heel tevreden over de samenwerking en merkt dat het sportieve en dynamische imago van de club afstraalt op het bedrijf.

Het partnership tussen KRC Genk en Beobank ging van start in 2013. Dankzij de nieuwe overeenkomst blijft de Belgische bank alvast tot 2025 op de shirts prijken.

“We zijn zeer tevreden over de verlenging van de overeenkomst met KRC Genk, die in 2023 haar tiende jaar ingaat”, zegt Cyril Guilloret, Marketing Director van Beobank. "We hebben al die tijd zeer goed samengewerkt met de club. Het verderzetten van onze sponsoring was voor ons dan ook een logische keuze. KRC Genk is een echte familieclub met een sterke lokale verbondenheid, waarden waar wij ons bij de bank heel sterk in herkennen. Bij Beobank staan wij heel dicht bij onze klanten, en daarom kiezen wij er dan ook bewust voor een sport te ondersteunen die mensen bij elkaar brengt.

Commercieel Directeur van KRC Genk, Davy Vanhaen, is uiteraard ook in zijn nopjes met de deal: “We zijn zeer verheugd met het verlengde engagement en vertrouwen van Beobank. Een hoofdpartner met een tienjarig jubileum, dat is een fantastische uiting van onze sterke relatie en vruchtbare samenwerking. We hebben samen al een mooie weg afgelegd en deelden reeds sportief succes in het landskampioenschap, de bekerwinst én onze Europese campagnes. Maar we delen vooral dezelfde waarden alsook aandacht voor het maatschappelijke. De merkbekendheid blijft in de nieuwe overeenkomst een belangrijk aspect, maar we gaan ons samen nog meer focussen op relevante initiatieven met het doel om mensen te verbinden.”