Ook op zoek naar de juiste werknemer? Neem deel aan onze enquête
Hoe vind ik de geschikte werknemer(s) voor mijn afdeling of bedrijf? Het nijpende personeelstekort is voor vele ondernemers hét grote… Lees meer
De borst van Brian Heynen zal nog 3 jaar de beeltenis van Beobank bevatten. De hoofdsponsor heeft immers het contract met KRC Genk nog maar eens verlengd. Beobank is heel tevreden over de samenwerking en merkt dat het sportieve en dynamische imago van de club afstraalt op het bedrijf.
Het partnership tussen KRC Genk en Beobank ging van start in 2013. Dankzij de nieuwe overeenkomst blijft de Belgische bank alvast tot 2025 op de shirts prijken.
“We zijn zeer tevreden over de verlenging van de overeenkomst met KRC Genk, die in 2023 haar tiende jaar ingaat”, zegt Cyril Guilloret, Marketing Director van Beobank. “We hebben al die tijd zeer goed samengewerkt met de club. Het verderzetten van onze sponsoring was voor ons dan ook een logische keuze. KRC Genk is een echte familieclub met een sterke lokale verbondenheid, waarden waar wij ons bij de bank heel sterk in herkennen. Bij Beobank staan wij heel dicht bij onze klanten, en daarom kiezen wij er dan ook bewust voor een sport te ondersteunen die mensen bij elkaar brengt.
Commercieel Directeur van KRC Genk, Davy Vanhaen, is uiteraard ook in zijn nopjes met de deal: “We zijn zeer verheugd met het verlengde engagement en vertrouwen van Beobank. Een hoofdpartner met een tienjarig jubileum, dat is een fantastische uiting van onze sterke relatie en vruchtbare samenwerking. We hebben samen al een mooie weg afgelegd en deelden reeds sportief succes in het landskampioenschap, de bekerwinst én onze Europese campagnes. Maar we delen vooral dezelfde waarden alsook aandacht voor het maatschappelijke. De merkbekendheid blijft in de nieuwe overeenkomst een belangrijk aspect, maar we gaan ons samen nog meer focussen op relevante initiatieven met het doel om mensen te verbinden.”
Hoe vind ik de geschikte werknemer(s) voor mijn afdeling of bedrijf? Het nijpende personeelstekort is voor vele ondernemers hét grote… Lees meer
De Hasseltse opleidingsverstrekker Confocus heeft zopas een hybride opleidingszaal geopend. De ruimte die plaats biedt aan 50 cursisten én via… Lees meer
DMotion, het Hasseltse communicatiebureau van Heidi Wijgaerts en Diana Pirard, vaart voortaan onder de vlag van stads- en sectorgenoot PSG… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen