’t Begint beetje te beteren bij onze bedrijven
Zoals de zaken er nu voor staan, lijkt het Limburgse economische weefsel in de loop van de eerste jaarhelft in… Lees meer
Het Hasseltse communicatiebureau Expliciet heeft een order binnengehaald om via podcasts alle bouwers, kopers van vastgoed, huurders en andere vastgoed-betrokkenen in heel België te informeren en te inspireren. Het bureau van Jan Martens en Maarten Princen slaat hiervoor de handen in elkaar met Immoweb, het vastgoedplatform dat wordt geleid door de Limburgse CEO Piet Derriks. “Een belangrijke stap voor ons bedrijf, op weg naar een nationaal bereik”, zegt Jan Martens van Expliciet.
Een woning bouwen of renoveren is geen evidentie. Het ontwerp opmaken, de materialen en aannemers kiezen, de werken opvolgen, het budget onder controle houden… Maar ook als je een woning gaat kopen of huren komt er heel wat bij kijken. Omdat je zo’n dingen meestal maar één keer in een leven doet en er belangrijke consequenties aan vasthangen, wil iedereen die de stap gaat nemen, zich terdege informeren.
Dat vindt ook vastgoedwebsite Immoweb, één van de meest bezochte websites van België. CEO Piet Derriks, een echte Limburger, wil via diverse media zoveel mogelijk mensen informeren over alle stappen die komen kijken bij bouwen, kopen, verhuren, huren of renoveren van een woning. Hij heeft hiervoor het Hasseltse communicatiebureau Expliciet onder de arm genomen. Ze gaan alvast van start met een nationale podcast (in twee talen) om breed over deze thema’s te communiceren.
“Podcasts zijn een uitstekend instrument om vooral jongeren te bereiken”, weet Joren Vanroy van Expliciet. “Ook mensen die veel onderweg zijn en geen blogs lezen, vinden dit het ideale informatiekanaal. We hebben onze klant Immoweb dan ook geadviseerd om in te spelen op deze trend.” Voor Expliciet gaat het om een grote opdracht, en dit zowel door de hoge frequentie, de aard van het medium als het nationale bereik dat wordt beoogd. “Een belangrijke stap in de profilering van ons bureau in delen van het land waar we momenteel nog niet actief zijn”, zeggen Jan Martens en Maarten Princen. “En zo dragen we het kwaliteitslabel ‘Made in Limburg’ verder mee uit…”
Zoals de zaken er nu voor staan, lijkt het Limburgse economische weefsel in de loop van de eerste jaarhelft in… Lees meer
In september 2022 haalde de Belgische kantoorinrichter Pami een mega-order van 56 miljoen euro binnen. Nu, 4 maanden later, knallen… Lees meer
Rob Haesevoets en zijn team van Era Nobis hebben hun intrek genomen in een nieuw hoofdkwartier. Het duurzame kantoorgebouw werd… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen