rigo claes cks iamklean

Claes en Rigo maken samen madammen mooi

Claes Retail Group, het bedrijf van Bart en Ann Claes dat boven kledingmerken als JBC, Mayerline en CKS opereert, gaat een samenwerking aan met Rigorgeous, de koepel die Caroline Rigo heeft opgetrokken boven merken als Cent Pur Cent, I Am Klean en Café Beauté. Meer specifiek resulteert de combine in een lijn van make-up die specifiek werd samengesteld om te matchen met de kleding van CKS.

De exclusieve make-uplijn bestaat uit een mascara en twee minerale oogschaduwpaletten, gebaseerd op de nieuwste herfst- en wintercollectie van CKS. De combinatie zorgt dus voor een styling die één geheel vormt. Onder de merknaam I Am Klean zullen de producten te koop zijn in de 16 winkels van CKS, maar ook via de webshop van beide partners.

Dat beide Limburgse ondernemingen de handen in elkaar slaan is geen toeval. “De samensmelting is als het verenigen van twee zielsgenoten, met een gedeeld DNA en een gezamenlijke visie”, zegt Caroline Rigo. "De synergie versterkt niet alleen onze merken, maar zet ook de essentie van de Belgische mode en creativiteit in de kijker van -nota bene- twee merken die staan voor duurzaamheid."

Beide bedrijven sluiten andere vormen van samenwerking in de nabije toekomst zeker niet uit.