Diepenbeeks chocolademerk maakt specialleke voor Harrods

Baru HarrodsBaru, het chocolademerk van Gunther D’hondt, Maarten Krikken, Jef Cornelissen en Jaak van Royen, gaat nu ook de Britse markt veroveren. Dat gebeurt niet alleen met de verkoop aan de retail, zoals in de kwalitatief hoogstaande winkels John Lewis, Harvey Nichols en Whole Foods.

Het Diepenbeekse bedrijf heeft tevens een exclusief contract gesloten met het befaamde warenhuis Harrods in Londen. “We zijn inmiddels uitgegroeid tot dé referentie op het vlak van gechocolateerde marshmallows,” aldus Gunther D’hondt. “Dat is ook de grote jongens niet ontgaan. Zo komen er almaar meer vragen om voor andere merken en labels te produceren. Dat doen we maar heel uitzonderlijk. Eén van de uitzonderingen is het luxueuze warenhuis Harrods, dat ons gevraagd heeft een bijzondere marshmellow te maken. Het is een versie geworden met witte chocolade en pure passievrucht. Daarnaast maken we voor Harrods ook nog een doosje met een assortiment van diverse andere smaken.”