U bent er intussen mee vertrouwd: de korte nieuwsberichten die u elke ochtend via de nieuwsbrief, sociale media of rechtstreeks op deze website kunt meepikken.
Maar omdat kort en krachtig ook beperkingen inhoudt, brengt Made in Limburg vanaf nu ook een maandelijks magazine uit! Hier staan de achtergrondverhalen in. Hier kan u zich verder verdiepen in de ware toedracht van het Limburgse bedrijfsleven. CEO’s die uit de biecht klappen, boeiende business-verhalen van bij u om de hoek… Het hoe en waarom van het nieuws, dus. We laten bijvoorbeeld een ondernemer vertellen waarom hij failliet is gegaan, en hoe hij daar mee omgaat. Er staan in het (digitale) Made in Limburg Magazine ook nieuwe producten, die we voor u hebben getest. Afsluiten doen we telkens met een column, waarin we voor één keer wel eens ons gedacht zeggen.
In het eerste nummer staan alvast enkele topartikels:
– Cor van Otterloo verkocht zopas Punch Powertrain voor 1 miljard euro. Nog niet zo lang geleden was het bedrijf nochtans op sterven na dood. Hoe heeft hij dat klaargespeeld?
– Tot ieders verrassing ging niet de grootste bakkerijgroep van het land aan de haal met Q-Bakeries, maar kocht een Maaslandse supermarktuitbater het bedrijf op. Een stunt van formaat!
– Wat is er gekomen van… Bart Claes, na het instorten van zijn horeca-imperium?
– Hoe is het veelbelovende drone-bedrijf Skyeye aan zijn einde gekomen en wat heeft CEO Geert Nijst daar uit geleerd?
– Hoe vergaat het Eric Pass (Nitto) na zijn verhuis van Genk naar Tsjechië?
– We voorspellen nu hoe de horeca in Limburg er over 10 jaar zal uitzien…
– We onderzoeken de voor- en nadelen van 5 topauto’s voor ondernemers en laten u proeven van Limburgs champagnebier…
Dat én nog veel meer, kan u lezen in het magazine dat u hier gratis kunt downloaden!
Het blad kan je makkelijk afprinten en op papier lezen, maar ook vinden in de App Store en de Play Store. De meest eenvoudige manier is lezen via de webreader: gewoon klikken op deze link.