bruno

Group Bruno wint de Persprijs!

Service Stationbeheerder Group Bruno is dit jaar de trotse laureaat van de Limburgse Persprijs. Met deze onderscheiding wil Voka Limburg ondernemingen en instellingen belonen voor hun duidelijke, snelle en accurate (pers)communicatie. Volgens de vakjury gaf Group Bruno dit jaar blijk van een sprekende marketingstrategie en heldere proactieve communicatie. Cyclis van Joep Kempen en Trixxo van Luc Jeurissen deelden het podium met de winnaar.

"Oprechte felicitaties aan onze laureaat Group Bruno die dit jaar excelleerde op het vlak van externe communicatie”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka Limburg. "Ook feliciteren we Cyclis en Trixxo met hun finaleplaats. Deze Limburgse ondernemingen staan garant voor een duidelijke boodschap die op een creatieve manier naar buiten wordt gebracht. Ze bevorderen een open dialoog met verschillende belanghebbenden en dragen zo bij aan het algemene succes van hun onderneming.”

Eventcenter
Het was in Heusden-Zolder dat in het kader van de jaarlijkse Dag van MarCom, Group Bruno op het podium werd gehaald als laureaat. Juryvoorzitter Miet Driesen, geflankeerd door de andere juryleden Dominiek Claes (HBvL), Kurt Meers (Made in Limburg), Dirk Billion (TV Limburg) en Dirk Reynders (Radio 2 Limburg), had lovende woorden voor de 3 finalisten. “Deze drie ondernemingen blonken voor de jury het afgelopen jaar uit in creativiteit, deskundigheid en flexibiliteit van (pers)communicatie”, zo vatte de juryvoorzitter het samen. "Het zijn immers drie sterke kandidaten, die het ons heel moeilijk hebben gemaakt om er ééntje uit te pikken. Toch ging na rijpe beraadslaging de ultieme voorkeur naar Group Bruno. Zij blonken dit jaar uit door een sprekende communicatie-aanpak, waarop niet alleen gefocust werd op de eigen bedrijfsvoering, maar ook belangrijke maatschappelijk thema’s, zoals de energietransitie en kinderopvang. Altijd hanteerde Group Bruno een duidelijke tone of voice en bewaakte het de eigenheid van de groep in de externe communicatie. Dit alles koppelen zij aan een grote bereikbaarheid ten opzichte van (media)stakeholders. En dat verdient respect.” Vinden wij ook...