Trixxo is getalm beu en belooft opslag
Dienstenchequebedrijf Trixxo gaat zijn 9.000 huishoudhulpen een loonsverhoging van 0,4 procent toekennen. "De discussie over loonsverhoging in de sector ligt… Lees meer
Jo Mellemans en Elly Huysmans hebben al hun activiteiten gegroepeerd onder de koepel Glowi. Het is een nieuwe groepsnaam die zowel de uitzendbusiness (Glowi Jobs), B2B-schoonmaak (Glowi Facilities), poetsproducten (Glowi Goodies) als het dienstenchequeverhaal van Het Poetsbureau bevat. De paraplu over de hele organisatie maakt het mogelijk om het aanbod verder uit te breiden en de eenheid in dienstverlening vorm te geven.
Het meest gekende bedrijf van deze structuur is Het Poetsbureau, één van de grootste dienstenchequebedrijven van het land. Ondernemers Elly Huysmans en Jo Mellemans hebben doorheen de jaren echter heel wat andere schoonmaak- en hr-diensten aan het aanbod toegevoegd, zoals de uitzendbureaus Work Wizards en Job Expert. Alles komt nu onder dezelfde merkenstructuur: Glowi
De nieuwe structuur telt vandaag drie pijlers. Daarbij wordt Glowi Jobs de nieuwe naam voor alle bestaande en toekomstige activiteiten in de arbeidsmarkt. De namen Work Wizards en Job Expert zullen verdwijnen. Andere hr-diensten, zoals werving & selectie of payrolling, zullen onder deze tak verder ontwikkeld worden.
Glowi Facilities groepeert dan weer alle bestaande en toekomstige schoonmaakactiviteiten voor bedrijven. De naam ‘Het Poetsbureau for Business’ zal verdwijnen. Deze afdeling zal verstevigd worden met andere facilitaire diensten voor de professionele markt.
De grootste brok van de groep, dienstenchequebedrijf Het Poetsbureau, zal in eerste instantie de bijtitel ‘part of Glowi’ krijgen, maar zal mogelijk als naam ook op termijn verdwijnen.
Ook alle nieuwe diensten die buiten deze 3 pijlers vallen, krijgen de naam Glowi mee. Zo wordt Glowi Goodies gelanceerd, een eigen ecologische lijn van schoonmaakproducten en ergonomische materialen.
Glowi telt vandaag ruim 10.000 medewerkers, 83 vestigingen in Vlaanderen en verwacht in 2022 een omzet van meer dan 200 miljoen euro.
Dienstenchequebedrijf Trixxo gaat zijn 9.000 huishoudhulpen een loonsverhoging van 0,4 procent toekennen. "De discussie over loonsverhoging in de sector ligt… Lees meer
De Limburgse investeringsmaatschappij sloot 2021 af met een geconsolideerde winst van 12,3 miljoen euro. Het eigen vermogen van LRM is… Lees meer
Met Carline Rigo en Bo Tijskens stonden donderdag in Bokrijk 2 straffe madammen op het podium tijdens de uitreiking van… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen