ItzU

ItzU wordt merknaam van Limburgse dienstengroep

Van 62 naar 100 miljoen euro omzet, en van 1.500 naar 2.000 werknemers. Dat zijn de doelstellingen die de ItzU-groep van Louis Kemps, Luc Lormans en Koen Janssen heeft vooropgesteld. Een eenduidige naam moet daarbij helpen. Zo wordt ItzU uitgeroepen tot merknaam en zullen deelbedrijven als uitzendbureau Tobasco, ServiceNet, ServiceSupport en Service@Home van naam veranderen.

ItzU [spreek uit als It’s you], is vandaag de overkoepelende holding boven HR-bedrijf UCare, uitzendkantoor Tobasco en de cleaning & facility-bedrijven ServiceNet, ServiceSupport en dienstenchequebedrijf Service@Home. UCare blijft wat het is, maar de andere worden herdoopt tot ItzU Jobs, ItzU Cleaning, ItzU Facility en ItzU Home.

“Drie jaar geleden hebben we de fundamenten gelegd voor een sterke eenheid”, aldus Louis Kemps, CEO van ItzU. “Omdat we als groep nu nog uniformer naar buiten willen treden, kiezen we voor de naam ItzU, die de gemeenschappelijke waarden binnen onze vennootschappen uitdraagt. Het blijven dezelfde bedrijven met dezelfde expertise, maar met een vleugje vernieuwing.”

De baseline It’s you we care about, komt standaard onder de groepsnaam. “Het betekent dat we zorgen voor mensen, klanten en partners”, gaat Koen Janssen verder. “We investeren in langetermijnrelaties en goede partnerships, waarbij we het welzijn van iedereen voorop plaatsen.”

Momenteel stelt de ItzU-groep 1.500 mensen tewerk en werd in 2017 een omzet gerealiseerd van 62 miljoen euro. “We zijn nog een erg jonge groep, maar toch horen we tot de grootse Belgische werkgevers”, licht Luc Lormans toe. “We zijn bovendien ook een erg gezond bedrijf, en groeien nog elk jaar. Daarom koesteren we ook op internationaal vlak nog mooie ambities. Zo willen we in 2020 groeien naar een tewerkstelling van 2.000 mensen en 100 miljoen omzet.”

Bulgarije en Polen
De internationale plannen zijn concreet. “We gaan met ItzU Jobs dit voorjaar niet alleen naar Nederland, maar we trekken ook naar Polen en Bulgarije”, licht Koen Janssen toe. “We zullen daarmee een antwoord bieden op de arbeidsmarkt hier in België, maar ook om ter plaatse aan arbeidsbemiddeling te doen.”