“Klein paniekske omgevormd tot grote troef”
Het is allicht omdat ze achter de camera actief zijn dat Medialife zelf zo weinig in de schijnwerpers staat... Het… Lees meer
Het magazine Experience organiseert elk jaar een grootschalige enquête bij klanten van Belgische evenementenbureaus om te peilen naar hun tevredenheid. De voornaamste spelers op de Limburgse markt scoren daarbij bijzonder goed. Zowel naar naambekendheid als waardering scheren ze hoge toppen. Cocomo uit Hasselt, het bureau van Lut Wyers en Bert Lambrechts, behaalt in de lijst van ‘meest gewaardeerd’ de vierde plaats op nationaal vlak. Gedeeld vijfde zijn Conrad Consulting van Koen Vanhove en het Diepenbeekse UC Belgium van Peter Veekmans. Knap zesde is het relatief jonge bureau To The Point Events van Bart Koninckx en Stefan Kerkhofs.
Ook op de BEA-Awards, die de best georganiseerde events van het land bekronen, scoren de Limburgers steevast erg goed. Onder meer Cocomo en UC Belgium vielen onlangs in Genk nog in de prijzen.
Een leuk filmpje van de mensen van Cocomo vind je hier.
Het is allicht omdat ze achter de camera actief zijn dat Medialife zelf zo weinig in de schijnwerpers staat... Het… Lees meer
"De horeca, kappers, schoonheidsinstituten, tatoeage-studio’s, zangers en acteurs komen dagelijks in het nieuws met de desastreuze gevolgen van de coronacrisis… Lees meer
Robby Brans, oprichter en eigenaar van de populaire escaperoom LOCk US in Sint-Truiden, is zopas verkozen tot voorzitter van de… Lees meer
Racepiloot Niels Lagrange staat voor een stevige carrièrewending. Samen met zijn vriendin Romy investeert hij in een pop-up bistro, waarin… Lees meer
Danny Ulenaers, Jo Boonen en Dirk Paerewyck hebben hun belang in klasse 7-bouwbedrijf Edibo uit Lommel, verhoogd tot 33,33%. Herman… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen