Softwarehuis start opleidingen in sociale media

Mastronardi Software, een IT-huis uit Bilzen, heeft exact 5 jaar na de oprichting een nieuwe divisie opgestart. “We merkten steeds vaker dat bedrijven en particulieren zoekende zijn om optimaal te presteren in de sociale media,” legt zaakvoerder Sandro Mastronardi uit. “Wij hebben zelf uiteraard doorheen de jaren alle aspecten van de sociale kanalen doorgrond. Die ervaring hebben we nu vertaald in een praktische marketingcursus. In eerste instantie leren we aan hoe Twitter het best kan aangewend worden. Voor deze opleiding, maar ook de andere pakketten rond Facebook en Pinterest, hebben we Vanessa Morgan aangeworven. Zij is een schrijfster die Twitter al jaren gebruikt om de status van internationale bestseller te verwerven."

mastronardi"Door intensief met de sociale media bezig te zijn, kon ik een reeks geheime strategieën ontwikkelen die tot nu toe nergens anders gepubliceerd zijn," verduidelijkt Vanessa Morgan. "Die zullen in de opleiding ontrafeld worden.”

Ook de rest van de business bij Mastronardi Software boert behoorlijk goed. "Vanuit de slaapkamer zijn we intussen doorgegroeid tot een gerespecteerde dienstenleverancier met 4 enthousiaste medewerkers," aldus de zaakvoerder. "We surfen mee op de groei van onze klanten en bieden hen een totaalpakket aan, dat vertrekt van de website en vervolgens gekoppeld wordt aan alle andere softwarebehoeften, zoals systemen voor CRM, voorraadbeheer, kassa-oplossingen, SEO, sociale media, enzovoort."