Het blijft heet in de hel: Japanners brengen pit naar Stayen
De internationale wasabiproducent Daio wordt de naampartner van Stayen, het voetbalstadion met bedrijvencomplex in Sint-Truiden. De Haspengouwse club werkt de… Lees meer
Ferrari, Albert Heijn, Vodafone, Deloitte of Volkswagen: het zijn maar enkele wereldmerken die een dossier hadden ingediend voor het BEA World Festival, een internationale competitie die de beste events bekroont. Op de prijsuitreiking in Rome kwam het Limburgse bureau KonseptS van Sophie Naze en collega Elke Lauwereys, als derde uit de bus. “We zijn er ontzettend fier op”, aldus het succesrijke duo.
Een panel van internationale juryleden moest afgelopen weekend in Rome een oordeel vellen over de beste events ter wereld. Daarvoor waren er per categorie al een aantal projecten genomineerd. Zo maakte het bureau KonseptS uit Heusden-Zolder kans op de trofee voor de organisatie van B2B-beurzen. Met een bronzen medaille wist het bureau van Sophie Naze en collega Elke Lauwereys heel wat grote, internationale toppers voor te blijven. Een onverwacht succes.
“We hadden het dossier ingediend van het congrestival The Safety Summit, dat we georganiseerd hebben voor onze klant Vandeputte”, vertelt Sophie Naze (zie video onderaan). “Een zakelijk event, dat sterk afweek van een klassiek beursconcept. In plaats van een rij met standjes waar bezoekers langs konden passeren, hadden we ingezet op het creëren van ervaringen en belevingen, voor zowel standhouders als bezoekers. De focus lag daarbij op duurzaamheid, spontane ontmoetingen en onverwachte verrassingen, in een uiterst professioneel kader met een vleugje festivalsfeer. Heel wat elementen om alle stakeholders te plezieren, dus. Iedereen ging huiswaarts met een wow-gevoel, en gaf ons dan ook een tevredenheidsscore van 100%.”
Overtuigend, vond de jury van de BEA World Awards. “Ja, het was heel spannend”, aldus Elke Lauwereys. “Dat we de derde plaats hebben behaald, is een prestatie waar ik ontzettend fier op ben. Dit niet alleen op wat wat wij als KonseptS hebben bereikt, maar ook onze klant Vandeputte én het hele team van mensen en partners die samen met ons The Safety Summit tot een groot succes hebben gemaakt.”
Sophie en Elke hebben de trofee zorgvuldig in hun valies gestopt. “Trots keren we terug naar België en kijken we uit naar de komende topevenementen die wij mogen creëren. Zij die nog plannen hebben raden we aan om heel snel actie te ondernemen, want de kalender 2023 loopt razendsnel vol…”
De internationale wasabiproducent Daio wordt de naampartner van Stayen, het voetbalstadion met bedrijvencomplex in Sint-Truiden. De Haspengouwse club werkt de… Lees meer
IM Creative Marketing uit Hasselt, het bedrijf van Ronny Domen, heeft in Hoeselt sectorgenoot Riot Agency overgenomen. "Met de extra… Lees meer
Toegegeven: de aangekondigde crisis maakt veel bedrijven bang. Stijgende lonen en energieprijzen zorgen ervoor dat de portefeuille wordt vergrendeld om… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen