Met de herinrichting van haar vestiging in Willebroek wil Aldi inspelen op de noden van de klant. “We merken dat onze losse groenten en fruit en promoties op verse producten steeds makkelijker de weg naar de winkelkar vinden. Daarom krijgt het versassortiment voortaan een prominente plaats vooraan in de winkel. Daar zullen onze klanten vanaf donderdag naast verse groenten en fruit ook vers vlees en verse vis kunnen vinden”, Jeroen Humblet, manager verkoop van Aldi.
Ook het eiland met de wekelijkse promo’s op groenten en fruit zullen vooraan in de winkel een plaats krijgen. “4 op 5 Belgen hechten een enorm veel belang aan promoties op verse producten omwille van budgetredenen. Uit een recente enquête in opdracht van Aldi blijkt bovendien dat mensen trachten te besparen door te kiezen voor onverpakte groenten en fruit.”
De nieuwe inrichting van Aldi kadert binnen een grootschalige vernieuwing van het winkelpark van Aldi. De discounter vernieuwt alle winkels en overal zullen de verse producten vooraan staan.