Buro-Knal_2

Buro Knal zet zich gratis in voor lokale social profit

Naar het internationale voorbeeld van Make a Mark wil het Mechelse Buro Knal zich inzetten voor een organisatie uit de regio. Daarom zijn ze op zoek naar Mechelse non- of social profits die nood hebben aan een communicatiecampagne.

Elke Mechelse non- of social profit organisatie die graag een nieuw logo, nieuwe huisstijl, communicatiecampagne of een ander grafisch product wil, kan zich tot 31 juli aanmelden. Uit alle inzendingen wordt één intitiatief gekozen en daar gaat het vierkoppige ontwerpteam van Buro Knal een volledige dag mee aan de slag.

“Make a Mark is een initiatief waarbij vormgevers, communicatiestrategen, webdesigners, enz. een dag bij elkaar gebracht worden om hun skills belangeloos in te zetten voor een social profit organisatie”, legt Sofie Liesenborghs, medeoprichter en creative director van Buro Knal uit. “Ook in Brussel vond dit voorjaar zo’n Make a Mark plaats. Wij gingen ‘s avonds kijken naar de resultaten en zagen communicatiecampagnes, brandings, … die ons versteld deden staan en ons inspireerden om dit zelf met ons team ook eens te proberen.”

“We geven al jaren een deel van onze winst aan een goed doel, maar dit leek ons een win-win voor alle partijen: wij hebben een fijne teamactiviteit en de organisatie kan meer impact maken doordat ze zichtbaarder naar buiten kan komen.” besluit Sofie.

Je organisatie kandidaat stellen voor deze Knal-a-thon kan tot 31 juli via buroknal.be/knal-a-thon.