EmailGarage wordt RAAK

[caption id="attachment_7565" align="alignleft" width="300"]Tim Karpisek (links) en Serge Van de Zande. Tim Karpisek (links) en Serge Van de Zande.[/caption]

Bedrijven die professioneel met e-mailmarketing bezig zijn, waren al vertrouwd met de diensten en het e-mailmarketingplatform van EmailGarage. Begin februari werd het Mechelse bedrijf omgedoopt tot RAAK. Het bedrijf wordt geleid door managing director Serge Van de Zande, die wordt bijgestaan door Business Development Manager Tim Karpisek. Mikel Hermo is Client Services Manager. RAAK is een full-service agency voor de strategische, creatieve en operationele begeleiding van e-mailmarketingcampagnes.

Onder de nieuwe noemer RAAK wil het e-mailmarketing agency bedrijven en merken opnieuw outside the inbox doen denken. Het bedrijf helpt hen e-mailprogramma’s te ontwikkelen waarin de klant of prospect centraal staat. Dat gebeurt met e-mails die hen persoonlijk aanspreken en met een relevant aanbod dat hen bereikt wanneer zij er het meest voor open staan. Zo wordt e-mailmarketing volgens RAAK een kostenefficiënt proces dat de marketing- en businessdoelstellingen van de klant nastreeft.

EmailGarage stond vooral bekend als ontwikkelaar van een veelzijdige e-mailmarketingtool, ondersteund door een reeks geavanceerde e-marketingservices. RAAK draait de zaken om. Voortaan biedt het agency gerichte e-mailmarketingservices aan. Die diensten gaan van strategie en advies over design en beheer tot rapportering en analyse van de resultaten. Uit dit dienstenpakket stelt de klant zijn persoonlijke serviceportfolio samen. Die zet RAAK in op elk relevant marketingkanaal, via het e-mailplatform dat de klant zelf kiest. "Deze unieke aanpak zorgt voor een betere merkbeleving, sterker engagement en meer conversie", aldus RAAK.

Het e-mailmarketing agency werkt voor klanten zoals Torfs, BT, WPG Uitgevers, Sony, Q8 en CoronaDirect.