MECHELEN – 2018 was een goed jaar voor Made in. Op Made in Mechelen werden bijna 1,2 miljoen pagina’s gelezen en wij hadden vorig jaar 354.534 unieke gebruikers. Dat is 15% meer dan in 2017.
Made in Blijft groeien. Vorig jaar had ons platform, met naast Made in Mechelen ook Made in Antwerpen, Made in Kempen, Made in Vlaams-Brabant, Made in Limburg, Made in Oost-Vlaanderen en Made in West-Vlaanderen, in totaal 4.347.532 unieke gebruikers (in 2017 waren dat er 3.972.124).
Vooral in het najar kenden we een stevige groei. Zowel in oktober als in november haalden we per maand meer dan twee miljoen pageviews en meer dan 550.000 unieke gebruikers in alle regio’s samen.
Op Made in Mechelen waren er vorig jaar 1.150.633 pageviews, tegen 925.972 in 2017.
Benieuwd naar de meest gelezen artikels van Made in Mechelen in 2018? Dit zijn ze:
- Eni wordt nu volledig Eneco
- Mechelse zussen veroveren vismarkt
- Voetballer verbouwt café Bridge tot trendy koffiebar
Elke dag krijgen 6.379 abonnees de nieuwsbrief van Made in Mechelen in hun mailbox. Wilt u ook dagelijks op de hoogte gebracht worden van ondernemersnieuws uit de regio Mechelen-Lier? Inschrijven op de nieuwsbrief kan hier.
U vindt ons ook op Facebook en we zijn onze Linkedin community sterk aan het uitbouwen.