Digitalisering small

Gratis lessen digitale marketing

MECHELEN - Het strategisch communicatiebureau Results and More, met verstigingen in Mechelen en Genk, lanceert als eerste bedrijf in België een gratis lessenreeks digitale marketing voor tijdelijke werklozen uit de horeca, event-en toerismesector. Hiermee willen ze het ondernemerschap stimuleren en nieuwe kansen creëren voor mensen die al een tijdje thuis zitten.  Het gaat niet om een gratis webinar van een uurtje, maar over een volledige cursus digitale marketing.

De event- en toerismesector en de horeca zijn zwaar getroffen liggen al maanden verplicht stil. Maar ondanks dit moeilijke jaar, wil ondernemer Eric Lippens de tijdelijke werklozen uit de event-,horeca en toeristische sector betrekken in een digitaal verhaal. Volgens Lippens, oprichter van het strategisch agentschap Results and More, is dit de perfecte kans om jouw zaak vooruit te helpen op digitaal vlak. “Want als we binnenkort onze vrijheid terug hebben, kunnen we als organisatie maar beter voorbereid zijn.”

De deelnemers zullen geen highlevel info krijgen van een uurtje in een webinar maar hebben na elke les alle handvatten om concrete stappen te zetten in digitale marketing voor hun bedrijf.  Elke sessie duurt 3,5u en de deelnemers krijgen ‘huiswerk’ mee.

De thema’s die aan bod komen zijn digitale strategie, Content Marketing, winnen met SEO, efficiënte Google advertenties, social media, e-mail marketing en Google Analytics.
De reeks van 7 lessen is echt bedoeld om nadien zelfstandig aan de slag te kunnen gaan. En dat in de grootste online aula van Vlaanderen. Via een livestream waarbij de deelnemers kunnen meevolgen. De lessen behandelen verschillende interessante topics, toegespitst op de event-, horeca en toeristische sector. En dat allemaal gratis.

We willen oprecht iets terugdoen voor de mensen die met hart en ziel events organiseerden. Maar ook voor mensen die werkzaam zijn in toerisme en de horeca. Zij staan altijd klaar om de mensen een leuke tijd te geven, en nu is het tijd om iets terug te doen”, zegt docent Eric Lippens. Als docent aan Syntra, en jarenlange ervaring binnen marketing, deelt hij graag zijn kennis en expertise met anderen.

De lessen starten 13 april en zijn volledig gratis voor tijdelijke werklozen uit de event- , toerisme en horecasector. Ondertussen zijn er al 120 inschrijvingen. Wie wil deelnemen kan inschrijven via https://resultsandmore.be/resultaat-opleidingen/grootste-aula-van-vlaanderen/