InviteDesk Mark

InviteDesk viert eerste verjaardag met extra mogelijkheden

WILLEBROEK – Samen met een ex-collega richtte Mark Van der kinderen InviteDesk op en hun tool is nu één jaar op de markt. Het is een online tool die gebruikt wordt door bedrijven om de juiste gasten uit te nodigen op hun events en ze op een efficiënte manier op te volgen door zowel marketing als verkoop.

Een jaar later maken al een veertigtal bedrijven gebruik van InviteDesk. Daaronder klinkende namen als Opel, Hansgrohe, Bank Van Breda, Randstad, Ahrend, … Op vraag van een aantal van die klanten werd de online tool nu uitgebreid met een aantal extra opties.

“Onze klanten kunnen via de tool nu ook toegangstickets scannen zodat ze na het event exact weten wie aanwezig was. Dat zorgt voor een efficiënte en doelgerichte opvolging. Een tweede nieuwigheid is de persoonlijke branding tot en met de verzending van tickets. Als bedrijf koop je vaak een pakket tickets voor een beurs, een concert of een voetbalmatch. Het probleem is dan dat die tickets de branding van de organisator dragen terwijl jij jouw klanten uitnodigt. We hebben een systeem ontwikkeld waardoor de tickets kunnen ingevoegd worden in een gepersonaliseerde uitnodiging en het voor de klant dus duidelijk is van wie ze de uitnodiging krijgen”, legt Mark Van der kinderen uit.

InviteDesk is ontstaan uit de ervaring die Van der kinderen en zijn zakenpartner zelf hadden toen ze nog voor een ander bedrijf werkten. “Je beslist als bedrijf om mensen uit te nodigen voor een evenement. Die uitnodiging vertrekt vaak vanuit verschillende diensten. Het gevolg is dat er niemand nog een zicht heeft op wie er wel of niet uitgenodigd is. Er worden dan vaak excel-lijsten heen en weer gestuurd, die na een tijdje niet meer up-to-date zijn. Met InviteDesk wordt heel dat proces geautomatiseerd en is het makkelijk om uitnodigingen te versturen vanuit het systeem. Ook voor iemand die niets van computers kent. Verschillende mensen in het bedrijf hebben toegang tot het systeem en je krijgt op ieder moment statistieken over inschrijvingen en uitnodigingen.”

Naar de toekomst toe wil InviteDesk de tool nog verder ontwikkelen op basis van de input van zijn klanten.