mocap

Madzuli Agency lijft Mocap Agency in

MECHELEN - Op 1 augustus fusioneert het Mechelse Mocap Agency met Madzuli Agency. De video-experten van Mocap Agency werken voortaan onder de naam Madzuli Agency. Madzuli Agency verwelkomt tevens Paul Renders als nieuwe country manager van het Belgische kantoor.

"Madzuli Agency heeft zich op korte termijn ontwikkeld als internationale speler op het vlak van digital marketing. Samen met de ervaring en deskundigheid van Mocap Agency willen we onze klanten nog meer kunnen bijstaan in hun digitale strategie", aldus ceo Kevin Geets.

Geets is ervan overtuigd dat de video-experten, video producer Joris van Peer en video account executive Glenn Vinck, op korte termijn een meerwaarde zullen bieden in digitale marketing.

Country manager

[caption id="attachment_40397" align="alignleft" width="200"] Paul Renders.[/caption]

Madzuli Agency verwelkomt bovendien Paul Renders als nieuwe country manager van het Belgische kantoor. Hij bekleedt zijn nieuwe functie bij Madzuli Belgium vanaf 5 augustus. "Met een ervaring van bijna 20 jaar in de sector heeft Paul al een serieuze reputatie opgebouwd. Vooral bij TBWA was hij actief op meerdere key accounts waaronder KBC, Nissan, Bpost en Playstation. Hij startte als project manager en groeide door naar marketing data analyst. Zo kreeg hij alle knepen van het vak onder de knie."

Kevin Geets noemt de keuze voor Paul Renders vanzelfsprekend. "Hij heeft een pragmatische aanpak en strategische visie, en zijn achtergrond als data analyst maakt het mogelijk om de zaken op een objectieve manier te bekijken en te analyseren. Maar hij weet ook mensen te motiveren om te blijven groeien in hun vakgebied."

Naast de dagelijkse leiding van het kantoor is de voornaamste taak van Paul Renders om een ambitieuze groei op de nationale en internationale markt in te zetten.

"Bij Madzuli stap ik in een indrukwekkend internationaal groeiverhaal", aldus Paul Renders. "Ik kijk er enorm naar uit om de Belgische poot waarmee het allemaal begon verder uit te breiden en te professionaliseren. Zowel klant als werknemer blijven daarin centraal staan. "