Medialaan en Sage kiezen voor RAAK

samenwerkingMedialaan

en softwareontwikkelaar Sage gaan in zee met het Mechelse e-mail marketingagency RAAK. Daarmee diversifieert RAAK zijn klantenportfolio. Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar e-mailmarketingcampagnes werd het RAAK-team onlangs ook Marketo Certified Expert.

Medialaan kiest RAAK als partner voor de strategie en uitvoering van automation flows voor haar gebruikers. Tina Put, Brand & Communications Manager VTM subbrands bij Medialaan: "Samen met RAAK hebben we een solide remarketingplan uitgewerkt in 4 stappen: nieuwe gebruikers identificeren, hen overtuigen om zich te registreren, een eerste gebruik stimuleren en tenslotte de frequentie van online tv-kijken verhogen. Met deze gefaseerde aanpak willen we de volledige customer journey voor onze VTM app zo persoonlijk mogelijk maken, op basis van de voorkeur van elke gebruiker."

Ook Sage, wereldleider op het gebied van boekhoud- en beheersoftware voor KMO’s, kiest voor een nieuwe samenwerking. Het bedrijf vertrouwt voortaan de ontwikkeling van lead generation campagnes in de marketing automation tool Eloqua toe aan RAAK.

Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar e-mail marketingcampagnes versterkt RAAK zijn campaign management team met Ines Cockx. Ines deed eerder al ervaring op bij Microsoft en Sanoma. En RAAK is voortaan ook Certified Marketo Expert. Hiermee verstevigt het zijn positie als referentie in e-mail marketing en marketing automation.

RAAK is actief sinds 2003. Het werkt voor klanten zoals BT, Sony Mobile, Torfs, Carrefour Finance en Honda.