De deelnemers aan de Lierse Pop-Up week, georganiseerd door JCI Lier vzw en met de structurele steun van stad Lier, zijn bekend. Van 6 tot 15 mei zijn er in de binnenstad van Lier vijf bedrijven te ontdekken: Gingerwald, Strider, ‘Tis Omzeep, Kleertjesoveral.be en Petite Olivia.
De laatste twee ondernemingen zijn webshops. Zij zorgen voor een inspirerende etalage in de
Antwerpsestraat 90. Verderop, Antwerpsestraat 42, zijn de andere drie ruim een week lang te vinden. De ondernemers die deelnemen aan de Pop-Up Week maken gebruik van een unieke opportuniteit om een groot doelpubliek aan te spreken.
Om ondernemers kennis te laten maken met het initiatief en met de mogelijkheden van de Lierse binnenstad organiseert Open Coffee Lier, in samenwerking met JCI Lier, op donderdag 12 mei een netwerkmoment tussen 8 en 10 uur. Dit heeft plaats in de Antwerpsestraat 42, waar de pop-ups gevestigd zijn. Het ontbijt wordt gesponsord door B-APART en zal worden verzorgd door Meating (mini-onderneming van St. Gummarus – Lier). Alle opbrengsten van Meating gaan naar BuSO Lier.
JCI Lier is tevreden dat de doelstellingen van het pop-up project zijn gehaald: het invullen van leegstaande panden, het benadrukken van het potentieel van Lier en een netwerkmoment om ondernemers kennis te laten maken met de stad.