LONDERZEEL – Pastridor, onderdeel van producent van bakkerijproducten Lantmännen-Unibake, heeft zijn loyalty programma voor klanten omgevormd tot het innovatieve klantenplatform MyFoodSpot.
MyFoodSpot werd opgezet in samenwerking met Unilever Food Solutions. Het platform linkt het loyaliteitsprogramma van Pastridor aan productinfo, nuttig advies, workshops en recepten. Pastridor noemt het zelf een digitaal ondersteuningsplatform voor foodservice ondernemers.
De tips, recepten en een selectie van producten die worden aangereikt, worden aangepast aan het type van onderneming van de klant. Is dat een fastfoodzaak, dan krijgt die bijvoorbeeld een reeks van hamburgerbroodjes en recepten voor burgers aangereikt. Zo zijn er ook aangepaste selecties voor broodjeszaken, hotels, en restaurants en bistro’s.
Recepten kunnen bovendien worden gefilterd aan de hand van diverse criteria, zoals het eetmoment, de bereidingswijze, hoofdingrediënt en dieetvereisten. Favoriete recepten kunnen worden bewaard in een persoonlijk receptenboek.
De volledige productgamma’s van zowel Pastridor als Hellmann’s en Knorr zullen online te zien zijn, en je kunt de producten online bestellen.
Bij MyFoodSpot hoort tevens de klok rond klantenondersteuning.Via de Academy kan je nieuwe technieken aanleren en zakelijk advies inwinnen voor je onderneming.