Annelien Troch c House of Entertainment kopie

Annelien Troch versterkt eventafdeling House of Entertainment

AALST - Allround entertainmentbedrijf House of Entertainment begint goed aan het nieuwe jaar en versterkt de eigen eventafdeling met marketingmanager Annelien Troch. De Aalsterse twintiger behaalde een Bachelor Communicatie op de Gentse Arteveldehogeschool én een Bachelor Toerisme bij Thomas More Mechelen. Annelien werkte de voorbije vijf jaar bij Medialaan. Als account executive sales kids ondersteunde ze de account- en productmanagers van het sales kids team en was ze verantwoordelijk voor de planning, campagnes, e.a.

Bij House of Entertainment wordt Annelien, die tijdens haar actieve loopbaan ook nog het diploma Social Media Professional behaalde, marketingverantwoordelijke: “Ik koos voor deze uitdaging omdat het voor mij de volgende stap is in mijn carrière. Net als het bedrijf ben ik gezond ambitieus en daag ik mezelf voortdurend uit om mijn grenzen te verleggen. Ik hou van de drive en goodvibes die House of Entertainment uitstraalt. Ik kijk uit naar de samenwerking met mijn collega’s, want samen gaan we nog meer mensen en B2B-relaties mooie momenten bezorgen.”

Kris Bloemen, verantwoordelijk voor de eventafdeling van House of Entertainment is enthousiast: “Annelien Troch is een getalenteerde, gemotiveerde aanwinst voor ons bedrijf. Als je kijkt naar haar traject, haar resultaten, opleiding en werkervaring, dan is zij de geknipte persoon die op een hoog niveau kan presteren, individueel, maar ook in teamverband.”

Allround speler op Belgische entertainmentmarkt

House of Entertainment uit Aalst is een full service entertainmentbedrijf dat meer dan 100 eigen evenementen (o.a. I Love the 90’s – The party, Festival van de Ambiance, Adamo in Concert, Golden Earring Live, Jan Smit live in het Sportpaleis) per jaar organiseert, goed voor ruim 450.000 bezoekers. Artiesten, personalities en organisatoren vinden vlotjes de weg voor een volledige omkadering of gedeeltelijke ondersteuning. De marketing- en communicatieafdeling is de perfecte bruggenbouwer voor commerciële merken die een hart hebben voor entertainment. House of Entertainment heeft een eigen boekingsafdeling, beheert rechten en nevenrechten, verzorgt fysieke en digitale distributie, en start dit jaar met een eigen publishingafdeling.