App JBC al 20.000 keer gedwonload

aaaajbc

Met 18 winkels op Oost-Vlaams grondgebied is onze provincie duidelijk belangrijk voor JBC. Maar dat neemt niet weg dat de kledingketen ook volop op de trein  van de onlineontwikkelingen is gesprongen. Zo sloeg JBC de handen in elkaar met World of Waw, uit Sint-Niklaas dat gespecialiseerd is apps met augmented reality. (http://www.madeinoostvlaanderen.be/nieuws/legt-start-up-uit-sint-niklaas-google-het-vuur-aan-de-schenen/ )

Het bedrijf van zaakvoerster Tina Stroobandt ontwikkelde voor JBC een app waarmee de winkelketen de klanten ook thuis in de watten legt aangezien ze op android, ipad en iphone allerlei digitale avonturen kunnen beleven. . Meer dan 20,000 mensen hebben de app al op zak en kregen de afgelopen weken zwarte Piet in 3D op bezoek bij hen thuis.

“In de aanloop naar Kerstmis kunnen de klanten met de app ook een kerstelf  in huis halen en de gepaste kledij kiezen ervoor”, verduidelijkt Tine Stroobandt. “Maar voortaan hebben klanten daarnaast ook  andere JBC tools in hun binnenzak. De beeldherkenningstechnologie helpt hen om hun klantenkaart in te scannen, zodat ze  altijd van de lopende promoties en kortingen kunnen profiteren, die ook altijd in het promovenster van de app te zijen zijn. Aanklikken van de fashion knop levert dadelijk een duidelijk zicht op de laatste collecties.”