concept-to-screen-cannes

Bedrijfsfilm Willy Naessens wint prijs in Cannes

concept-to-screen-cannes

Op het 7de Cannes Corporate Media & TV awards festival heeft de Willy Naessens Group een prestigieuze award gewonnen. Met haar nieuwste bedrijfsfilm wint Willy Naessens Group in de categorie Corporate Image Films een zilveren Dolphin. Een internationale jury van professionals uit de film- en communicatiewereld selecteerde de film uit bijna 1000 ingezonden corporate films van over heel de wereld.

Willy & Marie-Jeanne namen de award in ontvangst op een gala-avond, samen met Sara en Maarten Helsen van het productiehuisConcept to Screen.

Het festival wil de aandacht vestigen op de groeiende audiovisuele communicatiemarkt. Overheden en bedrijven communiceren meer en meer via films op o.a. sociale media en hun eigen kanalen. De ingezonden films zijn dan ook geen banale bedrijfsfilms. Het zijn films die opvallen tussen de rest vanwege hun creatieve insteek en hoge afwerkingsgraad.

De film van Willy Naessens Group is een mix van animatie en beeld die op een ludieke, verrassende manier het verhaal van het bedrijf vertelt. U kunt de film bekijken op youtube .