Derde editie van boek “Digitaal marketingplan in 100 dagen” is klaar

3d76209Digitale marketing evolueert bijzonder snel. Bedrijven die op dat vlak geen strategie hebben, lopen hopeloos achter en dreigen de boot te missen. Of om het met een boutade te zeggen die nog even de betreurde Bobbejaan Schoepen in herinnering brengt: een bedrijf zonder digitaal marketingplan is als een café zonder bier. Met  "Een digitaal marketingplan in 100 dagen" schreef Bert Van Wassenhove, (foto) die zichzelf  via zijn bedrijf Venturepublisher profileert als "uitgever van ondernemingen", daar vier jaar geleden al een boek over dat is uitgegroeid tot een standaardwerk voor iedereen die digitale marketing op een gestructureerde manier wil aanpakken.

"Maar door de snelle ontwikkelingen in de sector was er nood aan een herwerkte derde editie", geeft hij aan. "Die helpt de lezer om de hefbomen van digitale communicatie nog beter in te zetten. Deze jongste editie, met onder meer met aanvullingen over content marketing en marketing automation is geschreven met de gewaardeerde medewerking van een aantal gespecialiseerde co-auteurs van onder meer Invisible Puppy." 

Het Gentse Invisible Puppy is een van de snelst groeiende "digital agencies" en de managing partners Tom De Baere, Mathieu Lanssens en Antony Slabinck zijn ervan overtuigd dat die groei nog zal aanhouden: “Bedrijven zijn vandaag op zoek naar strategieën die een antwoord bieden  op de uitdagingen die de digitale revolutie met zich brengt en wij kunnen hen helpen om hun marketing relevanter te maken voor hun doelpubliek."

De vernieuwde editie van het boek van Bert Van Wassenhove wordt op vrijdag 9 september voorgesteld in de kantoren van Invisible Puppy in Gent.