Eerste editie Digital Growth Academy pakt uit met topsprekers

543446

Op 24 maart organiseert Digital Marketing Agency Authority uit Oudenaarde vanaf 18uur30 in de showroom van de Cortina Groep in Melden de eerste Digital Growth Academy, met sprekers als federaal minister Alexander De Croo (foto), Hans Smellinckx, Patrick De Pauw en Sven De Meyere. "De bedoeling van het seminarie bestaat erin ondernemers te inspireren en te motiverene", klinkt het bij Alexander Schmitt, de zaakvoerder van Authority.  "Maar tevens zullen ze wijzen op de uitdagingen en kansen die de huidige digitale (r)evolutie met zich brengt."

Alexander De Croo zal de Academy openen met zijn visie over groeikansen door digitalisering en e-commerce.  Patrick De Pauw van Social Seeder zal het hebben over de snelle groei van deze KMO die al tal van bedrijven, waaronder  BMW, Belfius, Nuon, Proximus, heeft weten te overtuigen van de kracht van digital word of mouth. Iedere organisatie heeft immers potentiële ambassadeurs  die bereid zijn hun positief engagement te tonen door het delen van aangeleverde content op hun sociale media.

Hans Smellinckx van Artoos zal een wervelend verhaal brengen over e-mailmarketing en "uberiseren" van de business.  En Sven De Meyere van Realo komt vertellen hoe hij van dat relatief onbekende bedrijf één van de topnamen maakte op de online immomarkt.

Dat Authority dergelijke grote namen kon strikken voor zijn eerste "academy" bewijst dat het bedrijf een stevige reputatie aan het uitbouwen is. Het bedrijf focust volop op  rendabiliteit van de digitale marketing. “Klanten hebben niets aan mooie woorden”, zegt Client Project Manager San Meuleman. “Digitale marketing moet opbrengen. Zo eenvoudig is het. Daarom is het voor ons van essentieel belang om de bedrijven waarvoor we werken heel goed te kennen en te denken vanuit de noden van hun klanten. Op die manier zorgen we voor zichtbaarheid van hun site. Met andere woorden: via een goed uitgekiende digitale marketingstrategie kunnen ze van een lastige push sales overgaan naar een pullstrategie en zorgen ze ervoor dat klanten naar hen komen. Wij zien onszelf als de architect die de belangen van de bouwheer behartigt bij verschillende aannemers en leveranciers. En we geloven ook heel sterk in kennisoverdracht: daarom leiden we graag de medewerkers van onze klanten op om zelf aan de slag te gaan in diverse marketingdisciplines."