In 2015 registreerde http://www.hebbes.be, de immosite van Mediahuis, volgens de CIM-cijfers 31% meer bezoekers dan het jaar voordien.
Om in te spelen op die groei wil het team dat verantwoordelijk is voor de site de surfers een nog betere bezoekervaring bieden. Een nieuwe aantrekkelijke vormgeving maakt de site dan ook extra overzichtelijk voor de surfer.
Daarnaast wordt ook extra aandacht geschonken aan de beleving voor de gebruikers die de site raadplegen van hun mobiele telefoontoestel of via de tablet. Onder het motto “mobile first”, creëerde het Hebbes-team immers een vernieuwde site die de ervaring over mobile, tablet en desktop heen zo consistent mogelijk weergeeft. Het gros van de bezoekers aan de site gebruikt weliswaar nog steeds de laptop of een desktop-pc, maar het aantal bezoekers dat de site raadpleegt via een mobiel toestel neemt snel toe.
In de komende maanden zijn bovendien verdere productinnovaties gepland die enkele onderscheidende functionaliteiten zullen opleveren. De lancering van de vernieuwde site gebeurt in de loop van de komende weken en zal gepaard gaan met een doordachte communicatiecampagne die bedacht is door het reclamebureau Famous.
Meer dan 1.400 makelaars publiceren hun panden op HEBBES.be.
Op de site worden enkel panden van professionals aangeboden. Dit is een duidelijk vooropgestelde strategie. Het biedt enerzijds aan de bezoekers van de site de garantie dat ze een kwalitatief aanbod van panden te zien krijgen en differentieert de site anderzijds van andere spelers in de competitieve classifieds
markt.
Hebbes.be is met een dagelijks bereik van meer dan 40.000 bezoekers uitgegroeid tot één van de grootste en meest professionele immobiliënsites van Vlaanderen.