Missen moeten volk lokken naar Deinze Shopping Park

00000000000dinezeshop

Patrick Piens, de man achter Deinze Shoppingpark, die recent nog betrokken was in een heftig conflict met Hendrik De Keukeleire van Driespoort, het andere shoppingcentrum in Deinze, blijft niet bij de pakken zitten.

Naar aanleiding van de eerste verjaardag van het shoppingcentrum waar belangrijke retailspelers als Bel & Bo, Brantano, JBC en ZEB een thuishaven hebben gevonden en dat eind vorig jaar al werd bekroond met een award voor de vernieuwing in de categorie Retail Parks, organiseert hij op 28 en 29 maart een heus feestweekend. "Het is de bedoeling dat het een schitterend family event wordt", laat hij weten. "Er staat niet alleen champagne klaar voor de klanten van de winkeliers, maar we hebben ook aan de kleinsten gedacht met onder meer een springkasteel, kindergrime en een balonnenplooier."

Daarnaast zijn er ook prijzen te winnen zoals een maand gratis mogen rondrijden met de nieuwe Jeep Renegade. Maar Deinze Shopping rekent er vooral op dat de mogelijkheid om een babbel te slaan met de miss België Annelies Törös en haar voorgangsters Ann Van Elsen en Véronique De Cock en de kans om met hen op de foto te gaan veel volk naar het shoppingcentrum zal lokken.  "We lezen het elke dag", zegt Piens: "Winkelen draait meer en meer om beleving. Voor de eerste verjaardag van het shopping Park willen we dat extra in de verf zetten."