Noppe Slaapcultuur opent uniek "pretverdiep"

JWD4884_rgb_low

Het familiebedrijf Noppe Slaapcultuur in Lokeren timmert al 45 jaar aan de weg, maar is allesbehalve ingeslapen. Wel integendeel, want terwijl veel retailers steen en been klagen, bewijst zaavoerster Nathalie Noppe dat een creatieve en innovatieve geest wel degelijk nog de klanten weet aan te spreken. En qua vernieuwing kan Noppe Slaapcultuur als voorbeeld gelden voor vele anderen.

Het bedrijf kreeg vorig jaar de Retail Award voor meest klantvriendelijke winkel van België en gaat dit jaar enthousiast verder op dat elan. Tijdens het weekend van 13, 14 en 15 mei opent Noppe Slaapcultuur zijn nieuwe concept store, waarin ook plaats is voor een heurs "pretverdiep". Hier staan bijzondere producten, een aangename sfeer en een onvergetelijke winkelervaring centraal. Een van gepassioneerde medewerkers geeft er niet alleen persoonlijk slaap- en interieuradvies,  maar op deze prêt-à-dormir-afdeling er staat ook een inspirerend aanbod klaar van woonaccessoires, Scandinavisch geïnspireerde bedden en zacht bedlinnen over de mooiste night- en homewear tot kwaliteitsvolle lingerie en badpakken en bikini's,d ie kunnen worden gepast in een paskamer die is uitgerust met de nieuwste technologie."

"We geloven heel erg in beleving en in het geven van een wow-ervaring aan de klanten", zegt Nathalie Noppe. "Bij de productselectie gaat bovendien veel aandacht naar duurzaamheid, comfort en uitstraling."

Het bedrijf werkt voor zijn slaapcomfortlijn samen met eigentijdse Belgische en Europese merken zoals Loof, Beka, Kreamat, Carpe Diem en Acro Bedding.