Daddy Kate stapt in grafische Publi-FDM
Investeringsmaatschappij Daddy Kate Group stapt in het Oost-Vlaamse Publi-FDM, een bedrijf in visuele communicatie en printen op groot formaat. De… Lees meer
SINT-NIKLAAS – OMCollective, Google, Flexmail, HR-Productions, Teamleader, ReclameOnline, OMCareers, Korazon, Wandman, Trustpilot en SmartPresentations slaan de handen in elkaar. Op maandag 1 en maandag 15 oktober lanceren ze samen een nieuw initiatief: OMConference met als thema ‘Hitch your marketing’ ofwel ‘The marketing love story’.
De natte droom van een marketeer is om van elke klant een ambassador te maken. Maar hoe krijg je klanten zo ver? Hoe ziet hun customer journey eruit? Die customer journey loopt helemaal parallel met het traditionele verleidingsverhaal van boy meets girl, boy meets boy, girl meets girl,… Maar hoe vertaal je dit nu concreet naar de verschillende fases binnen marketing? Naar analogie met de film “Hitch” probeert OMConference voor jou de perfecte relatiemanager te zijn.
OMConference is een niet-alledaags marketingevent waarbij strategische/expert sessies en cases elkaar afwisselen. De focus ligt op het uitwisselen van ideeën en ervaringen met andere marketing decision makers. Geen ellenlange monologen of traditionele standenopbouw, wel aandacht voor beleving en communicatie. Daarnaast wordt er voldoende tijd voorzien om deel te nemen aan tal van activiteiten en interessante gesprekken met nieuwe of bestaande relaties.
Michel De Baer, CEO OMCollective: “OMConference selecteerde een beperkt aantal partners om hieraan deel te nemen. Het zijn stuk voor stuk partners die relevant zijn in het dagelijkse zakenleven van een marketing manager, zowel on- als offline. De selectie van partners werd bepaald op basis van een samenwerking op langere termijn en niet onbelangrijk, ze zijn geen concurrentie voor elkaar. Elke partner krijgt met andere woorden sectorexclusiviteit. We vullen elkaar aan qua klanten en netwerk en zijn dus complementair.”
OMConference vindt plaats op maandag 1 en maandag 15 oktober in het Flanders Meeting & Convention Center (ZOO Antwerpen & Queen Elisabeth Hall) en verwacht zo’n 1.000 mensen tijdens die 2 dagen. Meer info over het programma en de sprekers vind je op www.omconference.be.
Investeringsmaatschappij Daddy Kate Group stapt in het Oost-Vlaamse Publi-FDM, een bedrijf in visuele communicatie en printen op groot formaat. De… Lees meer
DENDERMONDE, ZOTTEGEM - De secundaire school GO! talent uit Dendermonde verzamelt samen met evenementenbureau Bemotions extra centen om kinderarmoede tegen te gaan.… Lees meer
GENT - Ontwerpbureau Wisefools heeft een data driven brand neergezet voor District09. De digitale partner van de stad Gent kreeg… Lees meer
GENT - Café De Gentenaar staat over te nemen. Uitbater Frederic Beernaerts (58) is al 19 jaar het vertrouwde gezicht in de… Lees meer
BAASRODE - Dieter Mannaert (45) verkoopt Het Fabriek. De feest- en fuifzaal die ver buiten de grenzen van Baasrode en Dendermonde bekend… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen