postmybeer Foto: PostMyBeer

PostMyBeer viert verjaardag met nieuwe pakketten en een podcast: “Naast smaakpapillen ook nieuwsgierigheid prikkelen”

Bierabonnementservice PostMyBeer bestaat in september één jaar. Om dat te vieren lanceert het Oost-Vlaamse bedrijf niet alleen nieuwe bierpakketten en services voor hun klanten, maar ook een YouTube-kanaal en podcast. Daarmee wil het nog meer inzetten op het in de kijker zetten van minder bekende Belgische bieren.

"Sinds dag één hebben we ons gericht op het delen van onze passie voor bier met anderen en het aanbieden van een unieke ontdekkingservaring," zegt oprichter Koen Daalman. "We zijn trots op wat we tot nu toe hebben bereikt en kunnen niet wachten om nog meer bierliefhebbers mee te nemen op deze smaakvolle reis."

PostMyBeer lanceert enkele nieuwe pakketten, maar ook een flexi-payservice, waarmee klanten en maand kunnen overslaan als ze dat willen. Daarnaast biedt het bedrijf nu ook een extra verzendoptie aan en is het mogelijk om gepersonaliseerde bierboxen te bestellen.

Verder lanceren ze ook een podcast en YouTube-kanaal. "Hiermee willen we niet alleen de smaakpapillen van onze klanten prikkelen, maar ook hun nieuwsgierigheid naar de bierwereld", klinkt het. In de podcast worden brouwers geïnterviewd, op het YouTube-kanaal verschijnen dan later samenvatting van die interviews.

Een Belgisch YouTube-kanaal over Belgische bieren is noemenswaardig, zegt Koen. "Het viel me plots op dat ik voor info over Belgische bieren enkel terecht kon bij buitenlandse kanalen zoals Craft Beer Channel uit het Verenigd Koninkrijk. Dus vond ik het hoog tijd om daar een Belgische tegenhanger van te maken, die meteen ook meer aandacht zou besteden aan de kleinere spelers op de markt."