Publi-FDM

Publi-FDM heeft iets met FC De Kampioenen

SINT-LIEVENS-HOUTEM - Het Oost-Vlaamse bedrijf Publi-FDM ReclameOnline werd door het productiehuis De Mensen aangezocht voor het vervaardigen van alle groot formaat  drukwerk zoals onder meer spandoeken, reclameborden, stickers en vlaggen. Een en ander moet dienen als promotiemateriaal voor de nieuwe film FC De Kampioenen 3. Voor Publi-FDM een leuke referentie.

Tijdens recente filmopnames hulde Publi-FDM al het STVV-stadion in Sint-Truiden in de kleuren van de caféploeg uit de populaire tv-reeks. De Oost-Vlaamse groot formaat drukkerij stond ook in voor het reclamemateriaal van DDT Oké Cars en het supporterscafé van Pascale. Publi-FDM leverde niet alleen de spandoeken en de autostickers die bedrukt werden met de Boma- en DDT Oké Cars-logo’s, maar ook de reclameborden en beachvlaggen die zullen gebruikt worden voor de filmpremière van de derde langspeelfilm gewijd aan FC De Kampioenen.

"Een heel voetbalstadion op één dag volledig met reclamemateriaal tooien is tot nu toe één van de leukste projecten waaraan we ooit mochten meewerken”, lacht Franky De Meyer, zaakvoerder van Publi-FDM. “In het dagelijks leven werken wij vooral voor professionele klanten, hoofdzakelijk uit België en Nederland, zoals standenbouwers, resellers, evenementen- en reclamebureaus. Het voorbije jaar hebben niet minder dan 92 doorverkopers zich bij ons gemeld. Zij zijn goed voor zowat de helft van onze omzet. Daarnaast bestellen steeds meer grote bedrijven rechtstreeks bij ons. Naast België en Nederland begeven wij ons via het internet nu ook meer en meer op de Franse markt.”

Neus voor innovatie

De film FC De Kampioenen 3 zal in de bioscoop te zien zijn vanaf 12 december. Publi-FDM, dat onder andere bekend is van de website reclameonline.be, werd door Franky De Meyer opgericht in 2013.  Twee jaar later verhuisde de groot formaat drukkerij naar een industriepand van 880 vierkante meter in Sint-Lievens-Houtem. Vorige maand werd een bijkomende productiehal van 700m2 in gebruik genomen. Op amper 4 jaar groeide het eenmansbedrijf uit tot een flink draaiende kmo die momenteel al 15 mensen tewerkstelt. Dat heeft het Oost-Vlaamse bedrijf mee te danken aan zijns sterke neus voor innovatie, waarbij fors geïnvesteerd wordt in nieuwe machines.