Regus opent Express Center in station van Sint-Niklaas

Station_Sint-Niklaas_-_Foto_5_(2009)Op 29 juni openden Regus, de wereldmarktleider in het aanbieden van flexibele werkplekoplossingen, en de NMBS in het station van Sint-Niklaas een nieuw Regus Express Center.  In Luik, Luxemburg, Leuven en Brugge zijn al dergelijke werk- en ontmoetingsplekken. Over enkele maanden volgen er ook nog in Antwerpen-Centraal, Brussel-Zuid en Brussel-Centraal. Het Regus Express Center in Sint-Niklaas is vooralsnog het enige in Oost-Vlaanderen. Voor ondernemingen uit het Waasland die hun medewerkers vaak horen klagen over files of die klanten willen ontvangen die liefst de trein nemen, kan het promoten van dit Regus Express Center een aantrekkelijk alternatief zijn.

Het Express center in het station van Sint-Niklaas beschikt over een businesslounge met leestafel en lounge zetels, 2 privé-kantoren en 2 vergaderzalen. De locatie kan gebruikt worden om op enkele meters van het perron klanten te ontmoeten of om er de administratie bij te werken. Verder wordt de vestiging uitgerust met high-speed wifi en ondersteunende diensten zoals bijvoorbeeld assistentie bij het printen van documenten tot het boeken van een taxi of restaurant. De centers zijn toegankelijk vanaf 6 euro voor het eerste uur of 12 euro per dag en in deze prijs is ook de koffie, thee of water inbegrepen. Het Regus Express center in Sint-Niklaas is elke weekdag geopend van 8u30 tot 12u en van 13u tot 17u.

Met Regus Express begeeft de wereldmarktleider zich buiten de klassieke paden van de business centers. William Willems, algemeen directeur voor Regus België: Met deze business unit richten we ons op drukke locaties in luchthavens, tank- en treinstations, zodat treinreizigers hun tijd productiever kunnen invullen en zodat ondernemingen een extra alternatief hebben als werkplek voor medewerkers of ontmoetingsplek met klanten.”