Survey Anyplace helpt bedrijven om conversatie met hun klanten gaande te houden

aaasurvey

In deze tijd waarin we er om de haverklap aan herinnerd worden hoe belangrijk de conversatie en de dialoog met de klanten is, en waarin we zien dat ondernemingen op alle mogelijke manieren content proberen te bedenken, rijzen bedrijven die daarbij op één of andere manier kunnen helpen, als paddenstoelen uit de grond.

Survey Anyplace (www.surveyanyplace.com) dat in oktober 2012 van start ging en kantoren heeft in Gent en Antwerpen, biedt zijn klanten de kans om op elk ogenblik en om het even waar een onderzoek te doen of een quiz te organiseren en zo de conversatie met hun klanten gaande te houden. “We voelen duidelijk dat bedrijven nood hebben aan een dergelijke oplossing”, zegt Stefan Debois die samen met zijn vennoot Mark Penson het bedrijf oprichtte. “Op twee jaar tijd zijn we erin geslaagd om met de software die in het kantoor in Gent wordt ontwikkeld in binnen- en buitenland enkele honderden klanten te overtuigen, met daarbij naast kleinere bedrijven ook grote namen zoals BNP Paribas Fortis, Test Aankoop, T Mobile en Verizon Wireless.” Ondertussen zijn er drie vennoten en twee vaste medewerkers.

Ze financieren de snelle groei van het bedrijf met eigen middelen. “We hebben de ambitie”, aldus nog Stefan Debois, “om marktleider te worden in dit segment van de mobile data collection software, toegespitst op evenementen, field marketing en training. In november brengen we de nieuwe versie van de software uit en we verwachten dat dit onze business opnieuw een serieuze boost zal geven.”